Jak dodzwonić się do kuriera InPost?


Od teraz klienci – wysyłając wiadomość na numer +48 722 444 000 w WhatsAppie – mogą zapytać m.in. o status przesyłki, najbliższy Paczkomat®, a także numer do kuriera. To pierwsze takie rozwiązanie w Polsce dostępne za pośrednictwem tej aplikacji.Infolinia +48 722 444 000 +48 746 600 000 Dostępność Infolinii poniedziałek – piątek 7:00–22:00 sobotę 8:00–20:00 niedziele 8:00 – 18:00 Święta 8:00 – 16:00 Chat – zapytaj MATa

Co jeśli kurier nie zastanie nikogo w domu InPost?

W przypadku, gdy kurierowi nie uda się skutecznie doręczyć przesyłki, podejmie kolejną próbę doręczenia w dniu następnym lub za zgodą Odbiorcy przekaże ją do najbliższego PaczkoPunktu InPost. Gdy również drugiego dnia kurier nie zastanie nikogo pod wskazanym adresem, paczka zostanie zwrócona do nadawcy.

Ile razy przychodzi kurier InPost?

Kurier podejmie dwie próby doręczenia przesyłki. W przypadku niepowodzenia, paczka wróci do nadawcy.

O której godzinie przyjeżdża kurier InPost?

Możesz wysyłać paczki w dowolne miejsce na terenie kraju, a my dostarczamy je z dostawą do drzwi Twojego odbiorcy lub do jednego z Paczkomatów, gwarantując Ci dostawę do godziny 10:00, 12:00 lub 17:00. Paczki odbierzemy od Ciebie jak Ci wygodnie – od poniedziałku do piątku, do godziny 17:00.

Jak zgłosić problem z paczką InPost?

Dział Reklamacji odpowie natychmiast na każde zgłoszenie klienta i udzieli odpowiedzi. W przypadku nieotrzymania przesyłki na czas prosimy w szczególności o zgłoszenie reklamacji na Infolinii InPost pod numerem 722 444 000 lub 746 600 000.

Co jesli nie będzie mnie w domu jak przyjedzie kurier?

Większość firm kurierski po pierwszej nieudanej próbie doręczenia paczki, podejmuje kolejną następnego dnia roboczego. Stąd, nawet jeżeli nie będzie nas w domu, możemy poprosić kogoś o odbiór paczki np. sąsiada lub ochronę budynku.

Co zrobić w przypadku gdy kurier nie dostarczył przesyłki?

Reklamację można składać w formie elektronicznej za pomocą formularza dostępnego na stronie www.dpd.com.pl, w zakładce „Moje DPD”, lub w formie papierowej na adres DPD Polska Sp. z o.o. Dział Reklamacji, ul. Mineralna 5, 02-274 Warszawa.

Czy kurier ma obowiązek zadzwonić do klienta?

Odbiorca ma możliwość poinformowania, kiedy będzie znajdował się w domu. Może także przekazać paczkę do punktu, a następnie odebrać ją w dogodnym dla siebie terminie. Faktem jest jednak to, że kurier nie ma obowiązku dzwonić do odbiorcy przed dostarczeniem paczki.

Czy kurier przyjedzie drugi raz?

Kurierzy rozwożą paczki przez kilkanaście godzin na dobę i chociaż klient zna termin doręczenia przesyłki, jej odbiór może być niemożliwy. Nieodebrana paczka nie stanowi jednak większego problemu, bo większość przewoźników podejmuje drugą, czasem nawet trzecią próbę doręczenia.

Czy kurier InPost zostawia paczki pod drzwiami?

Wprowadzone przez firmy kurierskie procedury mają chronić również Ciebie. Kurier odejdzie od drzwi, a Ty spokojnie możesz zabrać paczkę do mieszkania. W przypadku domów jednorodzinnych, kurierzy zostawiają natomiast przesyłki pod bramką.

Jak sprawdzić gdzie jest kurier InPost?

Jak to zrobić? Wystarczy, że wejdziesz na stronę: https://inpost.pl/sledzenie-przesylek i wpiszesz numer swojej przesyłki. Paczki możesz śledzić także w naszej aplikacji mobilnej oraz poprzez chatbota. Masz pełną kontrolę nad statusem każdej paczki!

Jak sprawdzić o której godzinie przyjedzie kurier?

Statystyki przyjazdu kuriera możesz obserwować po zamówieniu odbioru przesyłki. Wystarczy, że wejdziesz w szczegóły zlecenia, a poznasz godziny o której godzinie przyjedzie kurier. Pamiętaj jednak, że dane te są orientacyjne i nie możesz całkowicie się na nie powoływać.

Jak odzyskac paczke z InPost?

Jak mogę to zrobić? Aby przywrócić przesyłkę z archiwum wejdź poprzez MENU do Archiwum. Odnajdź interesującą Cię paczkę, wejdź w szczegóły, klikając w nią, a następnie użyj przycisku „Przywróć” (na dole ekranu).

Kiedy spodziewać się kuriera InPost?

Deklarowany termin doręczeń przesyłek to 1-2 dni robocze, licząc od dnia nadania. Szczegółowe informacje na temat terminów doręczeń są określone w Regulaminach poszczególnych usług.

Gdzie zglosic brak paczki?

Nadawca albo adresat mogą zgłosić reklamację w każdej placówce pocztowej operatora pocztowego, który zawarł umowę o świadczenie usługi pocztowej z nadawcą. Reklamacja może zostać wniesiona nie później niż w terminie 12 miesięcy od dnia nadania przesyłki pocztowej.

Gdzie trafiają nieodebrane przesyłki InPost?

Bez wcześniejszego przedłużenia, nie ma możliwości odebrania przesyłki po upływie wspomnianego terminu – po tym czasie wszystkie nieodebrane przesyłki są odsyłane do Oddziału InPost (jak do tej pory) i zwracane bezpośrednio do Nadawcy na jego koszt.

Ile razy kurier próbuję dostarczyć przesyłkę?

Standardowo podejmiemy dwie próby doręczenia Twojej przesyłki. Możesz śledzić swoją przesyłkę na każdym etapie jej podróży.

Czy kurier InPost zostawia paczki pod drzwiami?

Wprowadzone przez firmy kurierskie procedury mają chronić również Ciebie. Kurier odejdzie od drzwi, a Ty spokojnie możesz zabrać paczkę do mieszkania. W przypadku domów jednorodzinnych, kurierzy zostawiają natomiast przesyłki pod bramką.

Czy kurier InPost odbierze paczke z domu?

Kurier bez problemu odbierze naszą paczkę. Nie ma także problemu z podaniem takie miejsca w przypadku adresata! Dodatkowo mamy możliwość wybrania godzin, w jakich kurier zastanie nas w domu czy pracy itp.. Zamówienie kuriera InPost jest więc bezproblemowe na każdej płaszczyźnie!

Gdzie odebrać nieodebraną paczkę InPost?

Jeśli nie zostanie odebrana, bardzo często może być przechowywana w punkcie odbioru lub oddziale firmy, skąd możesz ją odebrać osobiście. Jeśli ciągle nie zostanie odebrana, trafia do magazynu nadawczego, następnie do sortowni i wyrusza do nadawcy.

Ile razy kurier dostarcza paczke?

Standardowo podejmiemy dwie próby doręczenia Twojej przesyłki. Możesz śledzić swoją przesyłkę na każdym etapie jej podróży.

Kiedy kurier może odmówić dostarczenia paczki?

Każda firma kurierska posiada swój regulamin, który zawiera wszystkie obowiązki kuriera, w tym między innymi porusza kwestię limitu wagowego paczki. Zazwyczaj, gdy zamówiona została przesyłka wielkogabarytowa bądź cięższa niż 32 kilogramy, kurier nie ma obowiązku dostarczenia je prosto do domu odbiorcy.

Czy można zglosic kuriera?

Brak doręczenia przesyłki w deklarowanym przez Przewoźnika czasie to jedna z najczęstszych przyczyn składania reklamacji przez Klientów. Reklamację na nieterminowość kuriera można złożyć dopiero po otrzymaniu przesyłki po ustalonym czasie.

Czy można pisać sms do kuriera?

Kurier to osoba, która częstokroć nie może odebrać telefonu od centali lub oddziału. W takich sytuacjach SMS jest fantastycznym narzędziem przesłania kurierowi ważnych informacji, takich jak numer telefonu, adres itp.

Czy kurier może zostawić paczkę u sąsiada bez zgody?

Sąsiad NIE jest zatem uprawniony do odbioru przesyłki, a kurier nie powinien (nawet po naszej telefonicznej zgodzie) przekazywać przesyłki sąsiadowi. Należy zaznaczyć, że przepis wskazuje, że pełnomocnictwo powinno być udzielone na zasadach ogólnych lub na podstawie pełnomocnictwa pocztowego.

Czy kurier może się spóźnić?

Oznacza to, że kurier jak każdy inny kierowca może spóźnić się z dostawą przesyłki przez korek. Na pytanie, kurier InPost ile idzie, można odpowiedzieć dość prosto – około jeden dzień roboczy, jednak zawsze mogą się zdarzyć sytuacje, które mogą wydłużyć czas dostawy.

Kategorie Si