Ile dni na zwrot towaru w Orsay?


Jeśli zakupiony towar Ci nie odpowiada, możesz go zwrócić w ustawowym terminie 14 dni kalendarzowych od otrzymania przesyłki bez podania przyczyny, a my zwrócimy Ci pieniądze. O procesie zwrotu poinformujemy Cię drogą mailową. Zwracany towar musi być czysty i nie może mieć śladów zużycia.

Ile jest dni na zwrot towaru zakupionego w sklepie?

Prawo do odstąpienia od umowy to tzw. prawo do zwrotu towaru. Umożliwia kupującemu zapoznanie się z towarem i namysłu, czyli rozważenia racjonalności zakupu. To uprawnienie nie przysługuje w sklepach tradycyjnych, w których zależy to wyłącznie od woli sprzedawcy. Termin na odstąpienie od umowy wynosi 14 lub 30 dni.

Ile mam dni na zwrot towaru?

Konsument jest zobowiązany odesłać towar niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od dnia, w którym złożył oświadczenie o odstąpieniu od umowy.

Czy zwrot w Orsay jest darmowy?

Orsay niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia otrzymania oświadczenia konsumenta o odstąpieniu od umowy, zwróci klientowi wszelkie koszty, w tym opłaty za wysyłkę produktu, o ile klient nie wybrał innego niż najtańszy zwykły sposób dostawy dostępny w sklepie internetowym.

Czy jest możliwy zwrot towaru po terminie?

Kupujący powinien odesłać towar w terminie 14 dni od daty złożenia oświadczenia o odstąpieniu od umowy. Jeśli jednak Kupujący odeśle towar po upływie tego terminu nie spowoduje to unieważnienia złożonego przez niego oświadczenia. Odstąpienie od umowy nadal obowiązuje.

Czy można zwrócić towar po 30 dniach?

Na odesłanie towaru konsument ma 14 dni od złożenia oświadczenia, czyli maksymalnie zakup musi odesłać w ciągu 28 dni. Z kolei sprzedawca powinien oddać pieniądze i koszty najtańszej przesyłki w ciągu 14 dni od złożenia oświadczenia. Może też wstrzymać się z tym do czasu otrzymania rzeczy albo dowodu jej wysłania.

Kiedy 30 dni na odstąpienie od umowy?

30 dni – w przypadku umowy zawartej podczas nieumówionej wizyty przedsiębiorcy w miejscu zamieszkania lub zwykłego pobytu konsumenta albo podczas wycieczki, 14 dni – w przypadku pozostałych umów, w tym zawartych przez internet, lub podczas umówionej wizyty akwizytora w domu konsumenta.

Jak liczyć 30 dni na zwrot towaru w sklepie stacjonarnym?

W wielu sklepach czas zwrotu jest wydłużony nawet do 30 dni. Terminy te liczone są od dnia zawarcia umowy jeśli jest to umowa poza lokalem przedsiębiorstwa lub usługa na odległość. Jeżeli natomiast umowa dotyczyła sprzedaży na odległość, termin liczy się od dnia wydania towaru.

Czy można zwrócić towar zakupiony w sklepie?

Kupującemu przysługuje więc 14 dni na zwrot produktu, ale też prawo do rękojmi i usunięcia szkody oraz zwrotu pieniędzy przy niezgodności produktu z opisem sprzedawcy. Zwrot towaru używanego zakupionego w sklepie wygląda tak samo, jak w przypadku nowego przedmiotu.

Czy sklep ma obowiązek przyjąć zwrot towaru?

Sprzedawca nie ma obowiązku przyjmowania zwrotu towaru, jeżeli został zakupiony w sklepie stacjonarnym, tylko dlatego, że klient się rozmyślił. Niektórzy sprzedawcy umożliwiają zwrot towaru w określonym terminie i pod określonymi warunkami – jednak wynika to z ich polityki sprzedaży, a nie z obowiązków prawnych.

Czy w Orsay można zwrócić towar?

Jeśli zakupiony towar Ci nie odpowiada, możesz go zwrócić w ustawowym terminie 14 dni kalendarzowych od otrzymania przesyłki bez podania przyczyny, a my zwrócimy Ci pieniądze.

Jak dokonać zwrotu w sklepie Orsay?

Kupioną w Orsay odzież można zwrócić w wybranym przez siebie stacjonarnym punkcie sprzedaży Orsay lub odesłać na adres magazynu sklepu. Masz na to według prawa 14 dni, ale Orsay w ramach przyjaznej polityki firmy przedłużył okres, w którym można oddać odzież zakupioną z jego oferty.

Co się dzieje z Orsay?

30 czerwca ubiegłego roku lubiana sieciówka z odzieżą dla kobiet, czyli Orsay, zniknęła z galerii handlowych w naszym kraju. Było to pokłosie niewypłacalności niemieckiej firmy. Okazuje się jednak, że Orsay powróci i polskie klientki nadal będą mogły robić zakupy w tym sklepie.

Czy mogę zwrocic towar po uplywie 14 dni?

1. Konsument ma obowiązek zwrócić rzecz przedsiębiorcy (…) nie później niż 14 dni od dnia, w którym odstąpił od umowy, chyba że przedsiębiorca zaproponował, że sam odbierze rzecz. Do zachowania terminu wystarczy odesłanie rzeczy przed jego upływem.

Czy można zwrócić towar po 14 dniach?

Prawo nie jest niestety tak przejrzyste, gdy to kupujący nie dotrzymuje terminu. Samo przekroczenie terminu nie powoduje bowiem bezskuteczności odstąpienia od umowy. W związku z tym, gdy odstąpienie nastąpiło w terminie, natomiast zwrot nie, sprzedawca co do zasady, nie może odmówić przyjęcia zwracanego produktu.

Jak liczy się 14 dni na zwrot towaru?

Czy mam prawo zwrócić towar zakupiony w sklepie stacjonarnym?

Sprzedawca nie ma obowiązku przyjmowania zwrotu towaru, jeżeli został zakupiony w sklepie stacjonarnym, tylko dlatego, że klient się rozmyślił. Niektórzy sprzedawcy umożliwiają zwrot towaru w określonym terminie i pod określonymi warunkami – jednak wynika to z ich polityki sprzedaży, a nie z obowiązków prawnych.

Czy sklep stacjonarny może odmówić zwrotu towaru?

Podsumowanie. Sprzedawca może skutecznie odmówić przyjęcia zwrotu towaru, jeśli został on zakupiony w sklepie stacjonarnym, w którym zwroty nie są możliwe. Kupujący nie może wówczas dochodzić swoich praw.

Czy można zwrócić towar zakupiony w sklepie?

Kupującemu przysługuje więc 14 dni na zwrot produktu, ale też prawo do rękojmi i usunięcia szkody oraz zwrotu pieniędzy przy niezgodności produktu z opisem sprzedawcy. Zwrot towaru używanego zakupionego w sklepie wygląda tak samo, jak w przypadku nowego przedmiotu.

Jak liczyć 30 dni na zwrot towaru w sklepie stacjonarnym?

W wielu sklepach czas zwrotu jest wydłużony nawet do 30 dni. Terminy te liczone są od dnia zawarcia umowy jeśli jest to umowa poza lokalem przedsiębiorstwa lub usługa na odległość. Jeżeli natomiast umowa dotyczyła sprzedaży na odległość, termin liczy się od dnia wydania towaru.

Jak zwrócić towar po terminie?

Możesz tylko zwrócić w ramach reklamacji z powodu wad towaru. Masz na to dwa lata na podstawie rękojmi. Płacisz wtedy za odesłanie, a sprzedawca musi Ci oddać koszt przesyłki zwrotnej. Jeśli to zwrot bez podania przyczyny, a sprzedawca zgadza się go przyjąć po upływie terminu, musisz odesłać na własny koszt.

Kiedy nie można zwrocic?

Ponadto, nie można zwracać bielizny czy odzieży, która nosi oznaki noszenia przez klienta. Zwrotowi nie podlegają również produkty takie jak gazety czy oprogramowania komputerowe. Często nie ma też możliwości zwrotu biletów do teatru. Nie ma również możliwości zwrotu płyt CD, które zostały pozbawione folii ochronnej.

Co zrobić gdy sprzedawca nie chce przyjąć zwrotu towaru?

Jeżeli sprzedawca nie uzna wykonanego przez ciebie odstąpienia od umowy lub nie zwróci ci należnych pieniędzy, możesz wezwać go do zapłaty. Możesz dochodzić zwrotu należnych ci pieniędzy oraz szkody poniesionej z tytułu niezgodnego z przepisami zachowania sprzedawcy.

Kiedy sprzedawca może odmówić przyjęcia zwrotu towaru?

Sprzedający ma prawo odmówić zwrotu, jeżeli jest osobą prywatną i nie prowadzi firmy. Takie informacje znajdziemy na stronie oferty, w zakładce „o sprzedającym”. Osoba prywatna oczywiście może zgodzić się na dokonanie zwrotu od kupującego.

W jakich przypadkach konsument nie może odstapic od umowy zawartej na odległość?

Jeżeli przedsiębiorca w pełni wykonał usługę za wyraźną zgodą konsumenta, to konsumentowi nie przysługuje prawo odstąpienia od umowy. 3. Konsument zawarł przez internet umowę pośrednictwa w obrocie nieruchomościami. Jednocześnie zażądał rozpoczęcia wykonywania usługi przed upływem terminu do odstąpienia.

Czy sklep stacjonarny może odmówić zwrotu towaru?

Podsumowanie. Sprzedawca może skutecznie odmówić przyjęcia zwrotu towaru, jeśli został on zakupiony w sklepie stacjonarnym, w którym zwroty nie są możliwe. Kupujący nie może wówczas dochodzić swoich praw.

Kategorie Na