Najtańszymi sklepami okazały się Auchan oraz Lidl. Jak wynika z Badania i Raportu Koszyk Zakupowy autorstwa ASM Sales Force Agency, średnia wartość zakupów obejmujących 40 najpopularniejszych artykułów wyniosła w maju br.
Auchan, Lidl, Biedronka – oto pierwsza trójka najtańszych sieci handlowych w Polsce. W październiku średni koszt koszyka zakupowego w Auchan sięgnął 223,88 zł. To o 3,52 proc. mniej niż trzeba było wydać w tej sieci miesiąc wcześniej.
Gdzie kupić najtańsze produkty spożywcze?
Podsumowanie. Przeprowadzone przez nas badanie wykazało, że najtańsze zakupy podstawowych produktów spożywczych możemy zrobić w sklepach sieci Lidl. Najwięcej za ten sam koszyk zapłaciliśmy z kolei w hipermarkecie Tesco.
Gdzie najtańszy koszyk zakupów?
Pierwsze miejsce rankingu najtańszych sieci wciąż obejmuje Auchan. W sklepach tej marki średni koszt koszyka zakupowego wyniósł 223,88 zł. To o 8,17 zł, czyli o 3,52% mniej niż najtańszy koszyk we wrześniu br., należący przed miesiącem również do Auchan.
Który sklep spożywczy online jest najtańszy?
Ceny w internetowych sklepach spożywczych spadają Leclerc, gdzie ceny spadły o ponad 9%. W związku ze spadkiem cen Leclerc został najtańszym supermarketem online w zestawieniu. Mimo ogólnego trendu obniżania cen, w kilku supermarketach odnotowaliśmy podwyżki cen. Były to Auchan Direct, Tesco oraz Frisco.
Gdzie kupić najtańsze produkty spożywcze?
Podsumowanie. Przeprowadzone przez nas badanie wykazało, że najtańsze zakupy podstawowych produktów spożywczych możemy zrobić w sklepach sieci Lidl. Najwięcej za ten sam koszyk zapłaciliśmy z kolei w hipermarkecie Tesco.
Gdzie jest taniej Biedronka czy Auchan?
„Najtańszy z wybranej przez redakcję o2.pl trójki okazał się Auchan. Za dwadzieścia produktów zapłaciliśmy tam 159,95 zł. Rachunek z francuskiej sieci był prawie o 8 zł niższy od najdroższego Lidla (167,86 zł) i nieco ponad 5 złotych niższy od Biedronki (165,40 zł)” – czytamy.
Czy w makro jest taniej?
Gdzie jest taniej w Lidlu czy w Biedronce?
Lidl tańszy od Biedronki, ale zwycięża ktoś inny. Ceny w sklepach rosną nieco wolniej niż liczona przez GUS inflacja – wynika z badań.
Czy w netto jest tanio?
Czy w Aldi jest drogo?
Podczas gdy sieci supermarketów takich jak Edeka czy Rewe, definiują się bardziej na podstawie takich kryteriów jak szeroki wybór produktów, czy dobre samopoczucie podczas zakupów, Lidl i Aldi definiują się przede wszystkim przez niskie ceny. Przy tym obydwa supermarkety twierdzą, że mają najniższe ceny na rynku.
Co jest tansze Kaufland czy Biedronka?
Odrobinę drożej za te same zakupy płacili klienci hipermarketów Auchan i supermarketów Kaufland. Na podium zabrakło miejsca dla sieci dyskontowych takich jak Biedronka i Lidl. Wyraźnie najwyższe ceny spośród 11 przebadanych podmiotów obowiązywały w e-sklepie Frisco.pl.
Czy Stokrotka jest tania?
Delikatesy – wyższy poziom, podobne ceny Uważać należy na sieć Stokrotka, gdzie za te same zakupy zapłacimy o ok. kilkanaście złotych więcej. Codzienne zakupy mogą wydawać się nieistotne z punktu widzenia naszych budżetów, jednak stanowią dużą ich część.
Co jest tańsze Makro czy Selgros?
Sklepy typu cash&carry już wcale nie są takie tanie. W Makro koszyk kosztuje 230 zł, a w Selgrosie – aż 252. Droższe od tej ostatniej sieci są tylko internetowe zakupy w E-grocery (koszyk kosztuje 256 zł).
Gdzie kupować tanio w internecie?
AliExpress – „chińskie Allegro” Zaletą AliExpress jest duży wybór produktów. Znajdziesz tam zarówno rzeczy przydatne w kuchni, ubrania, kosmetyki oraz przenośny sprzęt audio i wideo. Główną atrakcją zakupów w Ali jest niska cena – możesz tam znaleźć produkty do 90% tańsze niż w polskich sklepach.
Gdzie robicie zakupy spożywcze online?
Biedronka, Auchan, Carrefour, frisco.pl, Kaufland, Lidl, E. Leclerc, SPAR oraz inne markety oferują zakupy przez internet z dowozem do domu. To popularna opcja, w szczególności dla osób przebywających na kwarantannie.
Gdzie jest taniej w Lidlu czy w Biedronce?
Lidl tańszy od Biedronki, ale zwycięża ktoś inny. Ceny w sklepach rosną nieco wolniej niż liczona przez GUS inflacja – wynika z badań.
Który dyskont jest najtańszy?
Który dyskont jest najtańszy? Okazuje się, że wygrywa Aldi. Za nasz koszyk wielkanocny trzeba w nim zapłacić 70,27 zł. Na drugim miejscu plasuje się Lidl, w którym trzeba wydać 71,63 zł, a na trzecim – Biedronka z koszykiem o wartości 72,78 zł.
Czy w Aldi jest tanio?
Podczas gdy sieci supermarketów takich jak Edeka czy Rewe, definiują się bardziej na podstawie takich kryteriów jak szeroki wybór produktów, czy dobre samopoczucie podczas zakupów, Lidl i Aldi definiują się przede wszystkim przez niskie ceny. Przy tym obydwa supermarkety twierdzą, że mają najniższe ceny na rynku.
Co jest tańsze Makro czy Selgros?
Sklepy typu cash&carry już wcale nie są takie tanie. W Makro koszyk kosztuje 230 zł, a w Selgrosie – aż 252. Droższe od tej ostatniej sieci są tylko internetowe zakupy w E-grocery (koszyk kosztuje 256 zł).
Gdzie kupić najtańsze produkty spożywcze?
Podsumowanie. Przeprowadzone przez nas badanie wykazało, że najtańsze zakupy podstawowych produktów spożywczych możemy zrobić w sklepach sieci Lidl. Najwięcej za ten sam koszyk zapłaciliśmy z kolei w hipermarkecie Tesco.
Który sklep spożywczy online jest najtańszy?
Ceny w internetowych sklepach spożywczych spadają Leclerc, gdzie ceny spadły o ponad 9%. W związku ze spadkiem cen Leclerc został najtańszym supermarketem online w zestawieniu. Mimo ogólnego trendu obniżania cen, w kilku supermarketach odnotowaliśmy podwyżki cen. Były to Auchan Direct, Tesco oraz Frisco.
Co jest lepsze Biedronka czy Lidl?
W zestawieniu pozytywnych skojarzeń konsumentów Lidl zwyciężył w kategoriach takich jak dobra jakość towarów i świeżych produktów. Biedronka (bez zaskoczeń) przoduje w kategoriach niska cena i dobra jakość w stosunku do ceny.
Czy ceny w Lidlu są takie same?
Nie myliliśmy się – ceny w tych sklepach rzeczywiście są bardzo podobne, a w niektórych przypadkach wręcz takie same. Identyczna jest np. cena kilograma cukru, o którym ostatnio tak dużo się mówiło w Polsce ze względu na reglamentację ogłoszoną przez niektóre sieci.
Dlaczego w Biedronce jest taniej?
– Duże sieci handlowe mają bardzo wyśrubowane standardy weryfikacji jakości. Większość marek własnych w Polsce jest w jakości porównywalnej do produktów brandowych – dodaje. Niższa cena marek własnych to efekt braku wydatków na reklamę i efektu skali działalności największych sklepów.