Firma FedEx nie wysyła niechcianych listów ani e-maili lub SMS-ów z prośbą o płatność lub dane osobowe w zamian za transportowane lub powierzone jej towary. W przypadku odebrania fałszywego e-maila lub SMS-a, którego nadawca podszywa się pod firmę FedEx, można zgłosić wiadomość, przekazując ją na adres [email protected].
Czy kurier wysyla sms?
Coraz chętniej podszywają się pod firmy kurierskie i wysyłają SMS-y z informacją o konieczności dopłaty do przesyłki. Zazwyczaj kwota, jaką należy wpłacić, jest bardzo niska – w granicach 1 – 3 zł.
Czy kurier FedEx dzwoni?
Pracownicy firm kurierskich nie mają obowiązku dzwonić do odbiorcy, jednak coraz częściej to robią, aby potwierdzić swój przyjazd.
Co jeśli nie odbiorę paczki FedEx?
Jeśli nikt nie może odebrać Twojej przesyłki pod adresem doręczenia, kierowca zostawi awizo.
Jak jezdzi FedEx?
Standardowo kurier FedEx odbiera przesyłki krajowe ze wskazanego adresu oraz dostarcza do adresata na następny dzień roboczy. Paczki do 30 kilogramów dostarczane są door-to-door, cięższe w systemie „burta-burta”. W ten sam sposób do odbiorcy zostanie doręczona przesyłka dłużycowa.
Jakie smsy wysyla FedEx?
Firma FedEx nie wysyła niechcianych listów ani e-maili lub SMS-ów z prośbą o płatność lub dane osobowe w zamian za transportowane lub powierzone jej towary. W przypadku odebrania fałszywego e-maila lub SMS-a, którego nadawca podszywa się pod firmę FedEx, można zgłosić wiadomość, przekazując ją na adres [email protected].
Co to znaczy wysłanie SMS dla przesyłki?
Elektroniczne eINFO:awizo jest wysyłane klientom w formie wiadomości sms albo e-mail. Informuje o nadejściu przesyłki pocztowej, której nie można doręczyć adresatowi bezpośrednio. Klient dowiaduje się z tego powiadomienia o możliwości odbioru przesyłki we wskazanych: placówce pocztowej i terminie.
Jak skontaktować się z kurierem FedEx?
O której przyjeżdża kurier FedEx?
FedEx – kurierzy FedEx dostarczają paczki w standardowych godzinach 8-18. UPS – firma UPS dostarcza przesyłki w godzinach 9-19, pozostając w kontakcie z adresatem, dzięki czemu łatwiej ustalić godzinę dostarczenia.
Jak namierzyc kuriera FedEx?
FedEx posiada zaawansowany system informacyjny, który przechowuje dane o przesyłkach oraz o tym, co się z nimi dzieje w danej chwili. Aby śledzić przesyłkę, wystarczy mieć pod ręką jej 12-cyfrowy numer. Aby śledzić status przesyłki: Przejdź na stronę Śledzenie przesyłek i wpisz do 25 numerów przesyłek.
Jakie konsekwencje za nieodebranie paczki?
Gdy klient nie odbiera przesyłki pobraniowej, sprzedawca jest zmuszony do poniesienia kosztów przesyłki w obie strony, czyli sklep-klient oraz powrotnej klient-sklep. Aby sprzedawca nie pozostał stratny, ma prawo dochodzić od klienta zapłaty za towar oraz pokrycia kosztów przesyłki.
Co się dzieje jak ktos nie odbierze paczki?
Podsumowując: nieodebranie przesyłki od kuriera oznacza kolejną próbę doręczenia, a w razie niepowodzenia, gdy kurier znów nie zastanie Cię w domu, taką paczkę można znaleźć w lokalnym oddziale przewoźnika co najmniej przez kilka dni. Zwrot przesyłki do nadawcy wiąże się z obowiązkiem zapłaty.
Ile prób doręczenia FedEx?
W odniesieniu do Przesyłek, których dotyczy Doręczenie do Obszaru Mieszkalnego, FedEx podejmuje dwie próby doręczenia, zaś w odniesieniu do pozostałych Przesyłek FedEx podejmuje trzy próby doręczenia.
Co gdy kurier nie zastanie nikogo w domu FedEx?
Jeśli jednak ponownie kurier nie zastanie nikogo w domu, paczka zostanie przewieziona do punktu, w którym będzie oczekiwać na odbiór przez następny tydzień. Jeżeli do tego czasu nikt się po nią nie głosi, zostanie zwrócona do nadawcy.
Co zrobić w przypadku gdy kurier nie dostarczył przesyłki?
Skontaktuj się z Biurem Obsługi Klienta danego przewoźnika. Być może przesyłka gdzieś „utknęła” i sprawę uda się szybko wyjaśnić. Jeżeli nie, to rozwiązaniem problemu będzie reklamacja usługi kurierskiej. Poza niedostarczeniem przez kuriera, możesz ją złożyć również w przypadku uszkodzenia przesyłki oraz jej ubytku.
Czy kurier FedEx płaci gotówką?
W dobie płatności elektronicznej klienci często dalej korzystają z gotówki. Możliwość płatności za pobraniem zachęci takiego klienta na zakupy w Twoim sklepie internetowym. Udowodnij klientowi, że za zakupy w internecie można płacić gotówką i zaproponuj mu pakiet FedEx pobranie.
Czy kurier DPD zawsze wysyła SMS?
System firmy DPD wysyła do odbiorcy SMSa z planowanym terminem doręczenia paczki.
Czy kurier GLS wysyła SMS?
z o.o. (GLS Poland) informuje teraz swoich odbiorców za pomocą smsa lub emaila, że paczka jest gotowa do odbioru w danym punkcie Parcel Shop.
Kiedy przychodzi SMS z InPost?
Informujemy, że InPost nigdy nie wysyła SMS-ów z informacją o dopłatach. Wszelkie informacje na temat rozliczeń pojawiają się wyłącznie w Managerze Paczek lub na fakturze. Uważaj na wiadomości, które wymagają od Ciebie wysłania płatnego SMS-a w celu „pobrania informacji o paczce”.
Czy kurier ma obowiązek kontaktu telefonicznego?
Pracownik firmy kurierskiej nie ma jednak obowiązku kontaktu z odbiorcą. Jest to tylko jego dobra wola. Kurierzy coraz częściej decydują się na kontakt telefoniczny, ułatwiając sobie organizację pracy i czasu, który jest dla nich szczególnie ważny.
Jak uzyskac numer konta FedEx?
W celu otwarcia konta FedEx należy skontaktować się z Biurem Obsługi Klienta lub wybrać pozycję „Otwórz konto” na stronie głównej fedex.com/pl. Kliknij przycisk Logowanie. Podaj identyfikator użytkownika FedEx i hasło.
Co oznacza SMS dostarczony?
Podstawy Raportów SMS Wiadomości dostarczone: Ten status informuje, że wiadomość została pomyślnie wysłana i dostarczona do odbiorcy. Wiadomość niewysłana: Oznacza to, że wiadomość SMS nie została wysłana.
Kto wysłał SMS?
Od wysłania pierwszej wiadomości tekstowej tym sposobem mija bowiem 30 lat. Autorem pierwszego SMS-a jest Neil Papworth z Vodafone, który 3 grudnia 1992 r. wysłał do swoich kolegów dwa słowa. Dziś tego typu komunikacja nie jest najczęściej używana pomiędzy ludźmi, ale ma wiele innych zastosowań.
Jak wysyłam SMS-a?
Aby wysłać SMS wybieramy daną osobę lub dotykamy ikonę w dolnym rogu ekranu. W pierwsze pole wpisujemy numer telefonu lub osobę z kontaktów. W drugie pole zaś, treść wiadomości. Dotykając ikonę menu możemy wysłać szybką wiadomość,dodać kontakt do wiadomości.
Jak wygląda numer klienta FedEx?
Twój numer klienta to dziewięciocyfrowy numer, który znajduje się w prawym, górnym rogu faktury. Jeśli nie masz żadnej faktury pod ręką lub jeśli nie możesz ich wyświetlić w narzędziu FedEx® Billing Online, skontaktuj się z nami.