Czy InPost pisze SMS-y?


Wszystkie zgłoszenia pozwolą nam uniemożliwić kolejne próby oszustw i wyłudzeń danych. Bądźcie czujni! Pamiętajcie, że InPost NIGDY nie wysyła wiadomości SMS lub e-mail z prośbą o dopłatę do przesyłki!

Czy InPost wysyła SMS-y?

Informujemy, że InPost nigdy nie wysyła SMS-ów z informacją o dopłatach. Wszelkie informacje na temat rozliczeń pojawiają się wyłącznie w Managerze Paczek lub na fakturze. Uważaj na wiadomości, które wymagają od Ciebie wysłania płatnego SMS-a w celu „pobrania informacji o paczce”.

Kiedy przychodzi SMS z InPostu?

W przypadku gdy otrzymałeś od nas wiadomość o potwierdzeniu nadania paczki, w przeciągu kilku dni otrzymasz wiadomość od inPost o potwierdzeniu dostarczenia przesyłki do wskazanego Paczkomatu. Takie powiadomienie otrzymasz w dwóch formach: w postaci wiadomości tekstowej oraz wiadomości e-mail.

Czy InPost wysyła kod odbioru SMSem?

Gdzie znaleźć kod odbioru, który należy podać Kurierowi InPost? Kod znajdziesz w wiadomości e-mail, z informacją, że Twoja paczka została przekazana do doręczenia lub w wiadomości SMS.

Jak wygląda oszustwo InPost?

phishingowa, w której wykorzystując markę InPost, przestępcy próbują wykraść dane osobowe i informacje z kart płatniczych użytkowników. Jak alarmuje InPost, cyberprzestępcy przesyłają fałszywe wiadomości, w których informują użytkowników o konieczności zaktualizowania adresu dostawy przesyłki.

Czy InPost wysyła wiadomości?

Pamiętajcie, że InPost NIGDY nie wysyła wiadomości SMS lub e-mail z prośbą o dopłatę do przesyłki!

Dlaczego nie przychodzą SMS-y z InPost?

To odpowiedź na wcześniejszy phishing. InPost, chcąc bronić się przed phishingiem, zmienia metody informowania o statusie przesyłki i nie będzie już wysyłał SMS-ów do klientów.

Jaki numer ma InPost?

Aby skontaktować się z Działem Obsługi Klienta należy zadzwonić pod numer Infolinii: 722 444 000 lub 746 600 000. Numery telefonów i pozostałe dane kontaktowe są dostępne na stronie Kontakt. Możesz również napisać do nas za pośrednictwem formularza kontaktowego.

Kiedy przyjdzie powiadomienie InPost?

W momencie nadania paczki przez nadawcę, otrzymasz specjalny komunikat mailowy oraz powiadomienie w aplikacji. Kolejne powiadomienie otrzymasz w chwili dostarczenia przesyłki do Twojego automatu Paczkomat.

Dlaczego nie dostaję powiadomień z InPost?

Jeśli chcesz sprawdzić, czy Twoje powiadomienia dla aplikacji są włączone, wejdź w MENU (lewy, górny róg) → Ustawienia → Powiadomienia, a następnie włącz je w ustawieniach w swoim telefonie.

Dlaczego nie przychodzi kod weryfikacyjny InPost?

Nie otrzymałem kodu weryfikacyjnego w aplikacji mobilnej, co powinienem zrobić? Poczekaj maksymalnie kilka minut. Jeżeli przy kolejnej próbie SMS weryfikacyjny nie został dostarczony na Twoje urządzenie, zgłoś usterkę, wykorzystując formularz kontaktowy na naszej stronie.

Czy kod odbioru InPost przychodzi na maila?

Podejdź do urządzenia Paczkomat i zeskanuj kod QR Wystarczy, że otrzymany w aplikacji lub e-mailu kod QR zbliżysz do czytnika automatu Paczkomat. Paczkę możesz odebrać również wpisując na ekranie swój numer telefonu oraz kod odbioru (6 cyfr), który znajdziesz w wiadomości e-mail.

Czy InPost wysyła linki?

Zapewniamy, że nigdy nie kierujemy użytkowników poza standardowe sposoby płatności! Bądźcie czujni i nigdy nie klikajcie w podejrzane linki! Wejście w link do fałszywej strony InPost i wypełnienie formularza prowadzi do wyłudzenia danych i przejęcia środków osoby sprzedającej.

Czy InPost wysyła SMS-y o braku adresu?

To oszustwo – nie daj się nabrać! Sms o treści; „Niestety, musimy Cię poinformować, że ze względu na brak adresu, nie możemy dostarczyć Twojej przesyłki…”. Kamiennogórscy policjanci ostrzegają i przypominają, to jest oszustwo. Link zawarty w wiadomości służy do wyłudzenia danych do logowania.

Co to za SMS twoja paczka została wstrzymana?

Otrzymałeś takiego SMS-a? Uważaj, to oszustwo! Umieszczony w wiadomości link, przenosi potencjalną ofiarę na stronę łudząco przypominającą prawdziwe strony firm kurierskich. Tam, pod pretekstem dopłaty za ponową dostawę, znajduje się fałszywy formularz płatności.

Jak działa oszustwo na kuriera?

Metoda działania jest bardzo prosta. Wykorzystując fakt, że wiele osób kupuje online i nieustannie otrzymuje wiadomości od kurierów dotyczące statusu zamówienia lub terminu doręczenia paczki, przestępcy kierują do swoich ofiar SMS-y lub e-maile, które do złudzenia przypominają te od firm kurierskich.

Kiedy przyjdzie powiadomienie InPost?

W momencie nadania paczki przez nadawcę, otrzymasz specjalny komunikat mailowy oraz powiadomienie w aplikacji. Kolejne powiadomienie otrzymasz w chwili dostarczenia przesyłki do Twojego automatu Paczkomat.

Czy InPost informuje o nadaniu paczki?

Tak, otrzymasz potwierdzenie nadania w wiadomości mailowej lub w aplikacji InPost Mobile.

Czy InPost wysyła linki?

Zapewniamy, że nigdy nie kierujemy użytkowników poza standardowe sposoby płatności! Bądźcie czujni i nigdy nie klikajcie w podejrzane linki! Wejście w link do fałszywej strony InPost i wypełnienie formularza prowadzi do wyłudzenia danych i przejęcia środków osoby sprzedającej.

Dlaczego nie przychodzi kod weryfikacyjny InPost?

Nie otrzymałem kodu weryfikacyjnego w aplikacji mobilnej, co powinienem zrobić? Poczekaj maksymalnie kilka minut. Jeżeli przy kolejnej próbie SMS weryfikacyjny nie został dostarczony na Twoje urządzenie, zgłoś usterkę, wykorzystując formularz kontaktowy na naszej stronie.

Jak wyłączyć powiadomienia SMS w InPost?

Powiadomienia push Android włączysz lub wyłączysz, wchodząc w „Ustawienia” -> „Powiadomienia” -> „Ustawienia aplikacji”.

Czy InPost pisze SMSy?

Tak, aby nadal otrzymywać SMS-y, informujące o statusie Twojej przesyłki, zapisz się do formularza, podając swój numer telefonu.

Czy InPost wysyła SMS-y z kodem odbioru?

W przypadku korzystania z wiadomości SMS, należy wygenerować kod QR na stronie QR.INPOST.PL. Wystarczy wpisać numer telefonu, na który zarejestrowana jest paczka i kod odbioru z SMS. Po wygenerowaniu, kod ten można zapisać w postaci jpg, wydrukować lub zeskanować bezpośrednio z ekranu telefonu.

Kiedy przychodzi powiadomienie InPost?

W przypadku drugiego sposobu z kodem w momencie nadania paczki przez nadawcę otrzymasz specjalny komunikat mailowy, a także powiadomienie w aplikacji. Kolejne pojawi się, kiedy przesyłka jest gotowa do odbioru. Wybierz opcję „Odbierz paczkę” i przyłóż otrzymany kod QR do czytnika.

Co to za numer 722444000?

Infolinia: skontaktuj się bezpośrednio z infolinią InPost pod numerem +48 722 444 000 lub +48 746 600 000. Aktualne godziny dostępności infolinii naszego operatora logistycznego znajdziesz na stronie: https://inpost.pl/kontakt.

Czy kurierzy InPost dzwonią?

Kurierzy nie są zobowiązani do dzwonienia przed przyjazdem po odbiór lub przed dostarczeniem przesyłki.

Kategorie Czy